2PacShakurChannel Forum

Welcome to 2SC (2PacShakurChannel) Forum.


Please Register to be a part of 2SC and the Legacy of Tupac Shakur.


Keep the Legacy Alive!


- 2SC


    50 Cent - Gay Proof!

    2SC Adil
    2SC Adil
    Admin
    Admin

    Posts : 1185
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmchro10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-02

    50 Cent - Gay Proof! Empty 50 Cent - Gay Proof!

    Post by 2SC Adil on Tue Dec 15, 2009 10:04 am

    LMAO! Yall gonna trip at this Very Happy

    Makavelilives*
    Makavelilives*
    Thug Immortal
    Thug Immortal

    Posts : 2156
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmfire10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-22

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by Makavelilives* on Wed Dec 16, 2009 8:01 pm

    LMFAO!!! BUTT PIRATES?!?!?! HAHAHA 50 is soo dumb. But he did say somethin that might prove 2pac alive or sometin
    GuardadoMusic
    GuardadoMusic
    Thug Immortal
    Thug Immortal

    Posts : 2050
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmchro10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Relaxed
    Join date : 2009-11-21

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by GuardadoMusic on Wed Dec 16, 2009 9:23 pm

    I dunno about this vid, 50 or Game aren't very good talkers, not like Pac who was more deep, real and poetic.
    2SC Adil
    2SC Adil
    Admin
    Admin

    Posts : 1185
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmchro10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-02

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by 2SC Adil on Thu Dec 17, 2009 1:39 pm

    Lol I know that. The Game is good, don't like 50 though, but this was just posted for some humour. Am I the only one who found this strange but a little funny? Laughing


    _________________
    50 Cent - Gay Proof! 30ljv2u

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 'Can You Picture My Prophecy?' _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    A D I L - - N I M A
    Makavelilives*
    Makavelilives*
    Thug Immortal
    Thug Immortal

    Posts : 2156
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmfire10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-22

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by Makavelilives* on Thu Dec 17, 2009 7:47 pm

    Lmao nooo of course not! It was strange but sooo funny
    2SC Adil
    2SC Adil
    Admin
    Admin

    Posts : 1185
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmchro10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-02

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by 2SC Adil on Fri Dec 18, 2009 2:05 pm

    Lol, yeah, especially that bit "cos i'm special *wink*" Laughing


    _________________
    50 Cent - Gay Proof! 30ljv2u

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 'Can You Picture My Prophecy?' _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    A D I L - - N I M A
    Makavelilives*
    Makavelilives*
    Thug Immortal
    Thug Immortal

    Posts : 2156
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmfire10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-22

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by Makavelilives* on Fri Dec 18, 2009 5:45 pm

    Yea i also remember in the Beef series on Fuse, he was talking about Ja Rule, his enemy, and he goes up to the camera and says gimme a kiss Ja Rule. I was like ok...wtf
    2SC Adil
    2SC Adil
    Admin
    Admin

    Posts : 1185
    Browser : 50 Cent - Gay Proof! Fmchro10
    Mood : 50 Cent - Gay Proof! Daring
    Join date : 2009-11-02

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by 2SC Adil on Sat Dec 19, 2009 7:32 am

    LMAO, How gay Razz


    _________________
    50 Cent - Gay Proof! 30ljv2u

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 'Can You Picture My Prophecy?' _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    A D I L - - N I M A

    Sponsored content

    50 Cent - Gay Proof! Empty Re: 50 Cent - Gay Proof!

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu Jun 04, 2020 6:34 am